woensdag 7 februari 2018

Zoooooo.....

Zoooo gaat íe goed!

Voordeel van herstellen van de griep is wat extra naaimachine tijd, en die heb ik de laatste dagen goed benut.
Verder met de Leekstermeer/On Ringo lake quilt.
Eerst de roze vliegende ganzen afmaken.


Bij deze methode naai je een vierkantje aan een rechthoek en snijdt de overbodige stof weg.


Daar heb je een hoop afval van.
Het zijn maar kleine snippertjes maar ik gooi niet zo gauw iets weg....
Dit kan mee naar school om iets mee te plakken, een fleurige lapjeskat ofzo.




Hier zijn de gansjes open gestreken.



Kijk echt goed scrappy hé? 
Vele reststofjes worden er in verwerkt.


Daarna waren de bruine ganzen aan de beurt.
Eindeloze klus en eigenlijk ook wel een beetje saai....


Halverwege.


Maar dan heb je ook wat: bruine vliegende ganzen.


Iets minder scrappy dan de roze, want mijn bruinvoorraad is minder uitgebreid.


Ja, dan kun je het niet nalaten om alvast een blok in elkaar te leggen.


Leuk! (al die kleurtjes)
Maar ik moet eerst al die ganzenblokken nog bijsnijden....(stom werk)


Maar nu nog even niet, dat komt later deze week ofzo.


Groetjes, Conny

8 opmerkingen:

Frea zei

Wat een productie, wel een hele klus. Ik zie bekende stofjes in de quilt.
Gelukkig heb je weer wat energie na je griepperiode.

Ineke zei

Leuk om te doen, gansjes maken, vooral als je achter mekaar maakt!
Succes verder!

Annie Kingma zei

Weer mooi werk gemaakt.
Vliegende ganzen.
Word een mooi blok zo
Groetnis Annie

miekequilt zei

Heerlijk om zo bezig te zijn. En dat ondanks de griep !!

Yvonne zei

Volgens mij het beetje medicijn om die laatste restjes griepvirus uit te bannen! Je bent lekker bezig!

Dientje zei

Quiltvitamientjes tegen de griep met een mooi resultaat. Gr. Dientje

quiltmarjanneke zei

Goed opweg en hij wordt mooi!

tiny zei

Wat een werk, maar het wordt wel een heel gezellige quilt.