maandag 2 januari 2017

Mistige start.

Mistig ging 2016 over in 2017


Onze twee zoons wonen en werken nu al een poosje in de randstad en daarom besloten we in het Groene Hart, in een vakantiehuisje, met elkaar oud en nieuw te vieren.
Helaas ging het, vast mooie, Oer Hollandse landschap verloren in de mist.


Soms zag je net even meer.





Op oudejaarsavond hadden we een gezellige Sinter-kerst-oudjaar-pakjesavond....wegens omstandigheden steeds wat verder uitgesteld maar nu dan toch.


Het moment van de jaarwisseling ging bijna aan ons voorbij omdat we met zijn vijven helemaal opgingen in een spannende pot "koehandel". 
Gelukkig konden we nog net op tijd het glas heffen en elkaar een goed 2017 wensen!

Op nieuwjaarsdag moesten we onze zoons weer uitzwaaien, maandag wacht hen alweer hun (nog vrij nieuwe) baan.
Tijd voor nog een spelletje Kwatro en een stukje breien.


Mijn dochter zocht laatst deze sokkenwol uit en dit weekend heb ik niet meer dan de hiel gebreid. Aangezien ik niet zo'n ervaren sokken breister ben, was dat nog even goed opletten en de handleiding goed lezen.


Het kleurverloop van dit garen is prachtig.

Nu zijn we weer thuis na een heerlijk weekend weg met veel gezelligheid.
We gaan nu echt aan alweer een nieuw jaar beginnen.
Wie weet wat het voor ons in petto heeft?
Laten we er hoop- en liefdevol aan beginnen.

Ik wens jullie allemaal een goed, gezond en creatief nieuwjaar toe.
Groetjes, Conny

15 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Dat was idd een klein wereldje door de mist. Jullie hebben het wel gezellig gehad begrijp ik en daar gaat het toch om?
Ook voor jou een fijn jaar toegewenst. Creatief zal het zeker wel worden. Volgende maand al weer de deadline voor het speldenkussentje.
Ik ga er volgende week mee beginnen. Eerst nog mijn huiswerk voor een workshop a.s. vrijdag. We gaan een hele praktische tas maken voor alle quiltspulletjes. En ook moet ik nog één onderdeel maken voor mijn uitdaging (einddatum 13 januari). Maar dat moet lukken. Groetjes, Mirjam

quilting Jeannet zei

Voor jou ook Conny, een topjaar voor wat betreft je knie, dan ben je weer helemaal op stoom als alles goed gaat, en ja, hier was het ook wel een dag of vijf mistig, gelukkig vandaag de zon weer eens gezien.Toch een stuk fijner!

miekequilt zei

Jammer van die mist. Maar jullie hebben gelukkig toch veel plezier gehad.

Ineke zei

Een gezellig en knus Oud & Nieuw dus. Altijd fijn als de kinderen weer even onder moeders vleugels zijn!
Een gelukkig, gezond en creatief 2017

Yvonne zei

Het was hier in de Randstad zeker een klein wereldje afgelopen week. Ik ben blij dat ik vandaag het zonnetje weer zag hoor! Fijn dat jullie deze dagen met elkaar door konden brengen en je sokken worden enig!

Dientje zei

Zo'n mistig landschap heeft ook wel wat. Geeft toch een bijzondere sfeer aan zo'n avond. Mooie sokken worden het. Gr. Dientje.

Annelies zei

Ik wens je een gelukkig en gezond 2017 !!

Elizabeth zei

Dat landschap komt me bekend voor, Conny!
Ik denk dat je ergens in de buurt was ...
Wat leuk om met elkaar deze dagen door te brengen.
Ik wens je een heel gezond en creatief en gelukkig 2017~!

Groetjes, Elizabeth

Anoniem zei

Wanneer je er even uit gaat, al is het maar kort, heb je toch een vakantiegevoel. Leuk dat iedereen er was en jullie gezellig spelletjes hebben gedaan. Knap hoor, dat je sokken breit. Ik heb waarschijnlijk vroeger niet goed opgelet, ik weet niet meer hoe het moet. Maar ik heb mijn handen vol aan alle quiltprojecten. Een heel goed 2017 voor jullie allen. Groetjes Wilma

Marja Rijnsburger zei

Mist levert toch ook heel mooie plaatjes op.
Een mooi, liefdevol en creatief 2017.
Groetjes Marja

Conny's-blog zei

Jammer van de mist, maar wel hele mooie plaatjes hoor.
Lekker er zo gezellig even tussen uit.
Ook een gezond en creatief nieuw jaar Conny............liefs.conny

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

Lovely foggy pictures. Also love hand knit socks and home made pin cushions. All nice to see and thanks for sharing. Happy New Year.

Guusje, zei

Gezellig om met z'n allen oud en nieuw te vieren. Mooie sokken ben je aan het breien. Ik wens jullie ook een geweldig nieuw jaar toe.

Régine zei

Mooie sfeervolle plaatjes! En gezellig om zo met elkaar oud en nieuw te vieren!
Ik wens je een mooi 2017 toe!
Groetjes, Régine.

quiltmarjanneke zei

Oei wat een klein wereldje! Wat een prachtig garen, sokken breien doe ik niet,maar ik zie alweer een sjaal voor me!