maandag 12 december 2016

WE DOEN HET NOG EEN KEER! Speldenkussenruil januari 2017! Geef je nu op!

Wie heeft er (weer) zin om mee te doen aan een speldenkussenruil?


In november 2016 organiseerde ik via mijn blog een speldenkussenruil
De deelnermers waren erg enthousiast en velen vroegen om een herhaling.
                 

                                         DAT GAAN WE DOEN!  DOE JIJ OOK MEE?!

                                                          



Google op afbeeldingen, kijk op Pinterest naar plaatjes van speldenkussens voor inspiratie of kijk naar de collage hieronder met een aantal kussentjes van de ruil in november.
   Je mag helemaal los gaan bij deze ruil!


Hier zijn de spelregels:
* Je mag elke techniek gebruiken die je wilt, mits het maar van textiel is.

* Deelnemers mogen  m.b.t. kleurgebruik hun favoriete kleuren aangeven (liever meer dan één)

* Je woont in Nederland en geeft je voor 28 DECEMBER, 12.00u 's middags op als deelnemer via mijn email: 

connysquilts@live.nl.

Zet "speldenkussen" in de onderwerpbalk van je mail. Geef me jouw naam, adres en kleurvoorkeur door (en als je het hebt je blogadres)

* Ik koppel je daarna via email, zo snel mogelijk, aan iemand voor wie jij een geweldig speldenkussen gaat maken, je krijgt van diegene het postadres, kleurvoorkeur en email. Van een andere deelnemer kun jij t.z.t. een kussentje terug verwachten.

* Het speldenkussen wordt uiterlijk zaterdag 4 februari 2017 op de post gedaan. (eerder mag natuurlijk)
Laat de afzender z.s.m. weten dat je het pakje hebt ontvangen.

* Bij voorkeur verzend je het speldenkussen helemaal afgewerkt  maar ongevuld.
 Laat een vulopening open, het pakje past nu (in een envelop) door de brievenbus en de ontvanger vult het kussentje zelf op.
(Als je het wel helemaal af wilt werken is dat prima, maar kost je meer porto)

* Op zaterdag 11 februari 2017 krijgen we op de blogs van deelnemers de speldenkussens te zien (ontvangen en verzonden)
Heb je geen blog dan mag je mij de foto ('s) mailen en ik zet ze dan op 11 februari op mijn blog. 
(stuur de foto niet te laat in)

Hoort, zegt het voort.
Hoe meer deelnemers hoe leuker!!!

groetjes, Conny

14 opmerkingen:

Ineke zei

Ja hoor, ik doe mee!!! Zal je een mailtje sturen!
Super leuk!!!

ria zei

Ik doe zeker weer mee :-)

Truus zei

LEUK!!!!
Ja hoor mijn mail komt er aan!
Gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

BezigeBijMirjam zei

Super Conny! Ik doe weer mee!

Annelies Huygen zei

Ik doe ook weer mee😀

Marian zei

Leuk... ik doe ook weer mee...

tiny zei

Harstikke leuk ik doe ook weer mee.

FLR zei

Superleuk! Ik doe heel graag mee!

groet!
Francisca

Chantal zei

Jammer dat het alleen voor Nederland is

Rosa zei

Sounds great and I`d love to join to the fun.

Merry Christmas!

Dia Borst zei

Oooo te laat met opgeven dus jammer volgende keer beter,

Dia Borst zei

Oooo te laat met opgeven dus jammer volgende keer beter,

Dia Borst zei

Oooo te laat met opgeven dus jammer volgende keer beter,

Dia Borst zei

Oooo te laat met opgeven dus jammer volgende keer beter,