maandag 20 april 2015

Maak eens een UFO AF!!

Soms is het heel verrassend als je je quiltspullen eens opnieuw ordent (eh lees opruimt)......
Ik vond een van de randen van de  Love Entwined waarvan ik dacht dat die af was. Er moesten nog een paar stukjes vast gezet worden. dat heb ik gistermiddag gedaan.


De kleuren zijn wat flets uitgevallen op de foto.
Deze zomer wil ik weer verder gaan werken aan deze prachtige appliquatiequilt.

Toen vond ik dit schatje in mijn UFO mand.
Die vraagt er gewoon om om afgemaakt te worden. 


Aan de rand zie je dat íe niet zo groot is. 


Met een avondje quilten was ik al een heel eind.


En toen  was het vanmorgen weer tijd voor de bee!
De Quantina quilters kwamen bijeen om te quilten kletsen en koffie drinken en vooral heel veel ideeën uit te wisselen.
Je kunt wel stellen dat de Cathedral windows een voorname plaats innamen vanmorgen.
Zonder dat af te spreken waren er meerdere mensen mee bezig.




Weer een UFO af. Kijk eens wat een prachtig quiltwerk van Ria!






De top van Frea, prachtig die spetterende kleuren.


Vrolijke gehaakte blokjes van Hannie



Wilma pauzeert even






Ria  heeft vandaag aan ons allemaal een door haar gemaakt patroon gegeven, van een quilt vol mariners compassen.
Heel erg mooi.
We willen daar allemaal onze eigen versie van gaan maken.
Voor we vertrokken kregen we nog even een handige tip voor het maken van gelijk naadjes.

Dit verhaal wordt vervolgd als we er mee aan de slag gaan.


Fijne week gewenst.

6 opmerkingen:

Ineke zei

Prachtig, schitterende werkstukken komen hier voorbij. Wat leuk om weer wat terug te "vinden"
Liefs, Ineke

Elizabeth zei

Wat een mooie rand laat je daar zien!
Soms weten we zelf niet eens maar wat we hebben liggen..., ik herken het wel hoor. En dan kan de tijd zomaar opeens rijp zijn om eens wat af te maken.
Wat gaaf zo'n bee, lijkt me zo leuk om met elkaar je hobby en passie te delen.
En wat veel moois van de dames!

groetjes, Elizabeth

baukje zei

Dat kussen met die windows vind ik prachtig. Zie ze overal voorbijkomen die raampjes. Jullie maken hele mooie dingen.

Floor zei

Opruimen is dus soms heel nuttig, alleen jammer dat je dacht dat het al af was.
Wat een mooie dingen zie ik voorbij komen. Wat een enthousiaste groep hebben jullie, ze zijn zo lekker bezig met allerlei mooie projecten.
Kan me voorstellen dat jullie van elkaar genieten.

ria zei

Het was echt weer een super gezellige ochtend gister, het leek wel een kippenhok :-)
Wat hebben we weer veel ideeen opgedaan, de dag mag best verlengd worden met een paar uurtjes :-)

quilting Jeannet zei

Wat hebben jullie toch een ontzettend leuke BEE zo met elkaar zeg, heerlijk! en goed idee, maak eens een Ufo Af :)