maandag 9 maart 2015

Mandjes

Wat een heerlijk weer was het gisteren. We maakte een zonnige wandeling bij Roden (Drenthe) en tussen alle bedrijven door zocht ik mijn mini mandjes weer eens op en maakte er een paar.


Ik maak deze mandjes alleen maar op vakantie en zo zijn deze lapjes al meegereisd naar vele bestemmingen. (Zie link onderaan)


Fraaier worden ze er niet van. Een grote kreukelzone


Zo eerst maar eens alles in een stevig blikje leggen en weer aan de slag.



Dit was de oogst overdag, 's Avonds heb ik er nog twee gemaakt, die mogen later nog eens op de foto.

Fijn voorjaar gewenst!

9 opmerkingen:

Yvonne zei

Heb je weer vakantieplannen dat je de mandjes heb opgepakt? Leuke vrolijke kleurtjes gebruik je!

ria zei

Ja wat was het toch heerlijk weer en vandaag ook nog, wordt er zo vrolijk van.
Je mandjes zijn erg mooi het blijft toch altijd een leuk werkje mandjes maken, ik heb ze ook nog ergens in een doosje liggen.
Geniet van het voorjaar en we zien elkaar volgende week op de Bee, nu al weer zin in.
Groetjes Ria

Truus zei

Ook vandaag heerlijke zon en genieten van alles wat nu de grond uitschiet!
Was je een weekendje weg dat je met je mandjes aan de gang ging?
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenhe

baukje zei

Hier is het ook lente. Ik heb ook zin in een nieuw project met veel kleur!

Floor zei

Gezellig zo af en toe een mandje maken.
Heerlijk weertje gisteren, ik heb er ook van genoten!

Carin Wijnand zei

Goed bezig met je mandjes en ja ik maal ze ook graag onderweg. gr. Carin

Sylvia zei

De mandjes; een heerlijk side-project!
Ze zien er fleurig uit.
Groetjes Sylvia.

Conny's-blog zei

Leuk je mandjes, vrolijke kleurtjes.
Lekker genieten he met dit weer.........liefs.Conny

Guusje, zei

Wat een mooie en vrolijke mandjes. Ik heb er ook een paar hier liggen en blijf maar worstelen met de juiste manier voor de hengseltjes.